BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 15, 2010

KAWAN BARU:)

aku ade knal sorang mmber gurl ni
nk kate dh lame knal tu, takde la
bru la gak kn.
aku knal dia kt dlam fb, aku knal dia pon sbb dia tu kwan ayie.
satu tmpat blajar ngan ayie.
mmang best ar kwan ngan dia, dia tu happening gila doe !
klau aku chat ngan dia an, mmang bole jadi gila kot !
tersangat sangat la best !! haha.
dia mmang seorang yg klakar and suka sngat gelak.
dia bole buat orang ceria doe.
dia snggup dngar luahan aku..:)
 tapi sayang sbb dia duk jauh kt negeri smbilan.
so, xdapat la jmpe dia. hehe:))
just knal kt dlam fb je..:(
yg paling aku suka sbb dia byak bagi aku smangat.
dia pnye smangat tu, perhh ! mmang smangat sngat la.
haha. *ayt tah pape je ! hee~
wlaupon bru knal, tapi rase mcm dh lame knal ouh
mmang selesa ar kwan ngan dia !
tersangat la selesa.. haha
eh, jap2.. nk tgok tak sape gurl yg aku cite tu ?:)
taraaa !! ni la gurl tu..haha
*syhh.. aku amk snyap2 pixca dia.. hee~ 
*sory weyh aku amk snyap2..:))

kau mmang terbaek la weyh !!
hahaha

2 comments:

vill'zephyr said...

budak rock tapy cengeng...ontheway nak approve kan diri nak jadi wanita sejati...jgn layan na dak nie..sewel...mental..kekkeke ;p

eiyza zulkefli said...

laa.. dia kuat cenggeng ke ? hahaha
wanita sejati ? hahaha !
sblum ni dia bkn wanita sejati ke ?:D