BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 15, 2010

IYE ATAU TAK

jgn pilih orang yg setia klau diri sendiri xsetia, ia boleh kecewa dan menyakitkn hati orang yg setia tu. hati bukan utk dipermainkan

korang rase btul ke tak ayat kt atas ni ? aku rase btul sbb hati bukan utk dipermainkan atau dikecewakan. Hati utk disayangi dan dibelai dgan lembut, bukn dihancurkan kan ? So, kepada couple2 kat luar sane tu, jage lah hati pasangan korang masing2 dgan baik. Sayangi la pasangan korang dgan ikhlas, jgan ade niat yg tak elok dgan psangan korang okay. Jngan hanya mementingkan diri sendiri je, pkir la juga prasaan orang lain. And kpada gurl and boy jgan la kacau hubungan org lain, jngan disebab kn korang hubungan seseorang tu hancur.

 

p/s= sblum korang nk cinta kan seseorang tu, pikir2 kn la sme ade cinta korang tu ikhlas ke tak. klau tak, lebih baik tak pyah couple, sbb korang cume bole buat orang kcewa je.

 

*sape yg terase tu, aku mintak maaf sngat2 okay.. aku bukn nk tnjuk pndai ataupon ape an, tapi aku tulis ape yg aku rase je.. takde kne mngene ngan korang pon.:)) so, sape yg tak suke tu, korang pnye psal ar kn. haha !

2 comments:

kai azmier said...

betol2! kene tgk diri sendri dulu..kalao tak setia jgnla.. =)

eiyza zulkefli said...

tau xpe :) cinta palsu ni bole buat org kcewa je kn..